woensdag 13 augustus 2014

Een geschenk van Scooby

Scooby laat ons steeds iets langer slapen. Fijn. Het maakt dat je 's ochtends iets vrolijker over de velden loopt. En dus ook de mooie ochtend wat beter kunt waarderen.

Want wat is dat toch geweldig, opstaan voor de drukte! Een klein beetje mist over het gras, hier en daar een mens die geroepen wordt door de arbeid.
 Schichtig schiet iemand van de deur naar de auto in ochtendjas. Ik heb je gezien! Maar waarom zo schichtig? Wat kan mij het nou schelen, dat jij in de ochtend in je ochtendjas loopt? Naakt had ik wel erg gevonden.

Langzaam openen mijn slaapogen zich en ik snuif de frisse lucht op. Thuis wacht koffie.

Normaal gesproken had ik nu absoluut nog op één oor gelegen. Ook best fijn natuurlijk, maar toch voelt dit als een geschenk. Een goede start van de dag in de schoot geworpen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten